Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Πότε θα μάθω επιτέλους?


Πότε θα μάθω επιτέλους πώς να το χειρίζομαι? Πώς να γίνει πιο ευχάριστο και θελκτικό αυτό το ιστολόγιο? Ακόμη ούτε πώς να μεγεθύνω τη γραμματοσειρά δεν ξέρω! Γιατί στη γραμμή εργαλείων μου έχει για το μπολντ, για τα αϊτάλικς, για έλεγχο ορθογραφίας αλλά για αλλαγή μεγέθους, όπως το ευλογημένο το Οφις, δε μου έχει και απ' ότι θυμάμαι ήταν όταν επέλεγα τη μορφή του μπλογκ αλλά πού?! Αυτά.
Ασε που θέλω να βάλω μουσική και δε βρίσκω τον τρόπο. Ασε που θέλω να έχω και φόντα με φωτογραφίες, ας πούμε ταπετσαρία, αλλά πώς? Δε λέει το άτιμο. Ολο "γιου κεν τσέϊντζ βέρυ ίσιλυ κ γιου κεν τσέϊντζ βέρυ ίσιλυ" αλλά χάου?
Τώρα πάω να δω μήπως με την εισαγωγή βίντεο κάνω δουλειά,δηλ. να βάλω ως βίντεο μουσικό κομμάτι. Μαγκιά έτσι?!
Τι μαγκιά δηλαδή, μάλλον τζίφος θα μου βγει.Για να δούμε.

Υ.Γ. Οντως τζίφος βγήκε. Κια οι απαντήσεις στο help είναι άσχετες και με ορολογία. Ουφ, πονοκεφάλιασα!
Αλλά δε σκάω! θα σας βάλω - για τους μελλοντικούς αναγνώστες μου δηλαδή - μία φωτό,που έμαθα πώς μπαίνει!
Γεια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ασε κι εσύ ένα σχόλιο, μπορείς.