Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Δυσκολίες...

Φρουτάκια, τα κυριολεκτούμενα.
Σέρνομαι μεταξύ προβλημάτων με τη σύνδεση μου, δουλειάς (που πάντα με θυμάται πριν τις διακοπές) και άλλων τινών τα οποία δεν είναι της παρούσης. Γι αυτό άλλωστε και η απουσία μου από τις αναρτήσεις.

Από το gr.photaki.com
Αλλά και σήμερα περίμενα μια ώρα - τρόπος του λέγειν- να κατέβει η σελίδα και να ανοίξει η σελίδα της ανάρτησης, οι δε φόρμες σχολίων στα ιστολόγια που παρακολουθώ, δεν κατεβαίνουν καν. Αυτά και μετά την αλλαγή του modem-router. Να δούμε τι άλλο θα δοκιμάσουμε τώρα πια που δεν ζούμε, (εγώ δηλαδή) χωρίς διαδίκτυο. 
Κατά τ' άλλα, το κίνημα των αγανακτισμένων παρουσιάζει κάμψη και δοκιμάζεται η μαζικότητα του λόγω καλοκαιρινής ραστώνης και μετά τις ανταλλαγές φιλοφρονήσεων των ΜΑΤ και των διαμαρτυρομένων. Να ξέρετε, γι αυτούς είπε ο πρωθυπουργός ότι τα φαινόμενα βίας δεν γίνονται αποδεκτά από την πολιτεία και ότι η πολιτεία δε μπορεί να δεχτεί οργανωμένη ή και αυθόρμητη βία. 
Τα ΜΑΤ εννοούσε. Ισως και το ποδόσφαιρο, αν και τώρα παίζουν τα στημένα παιχνίδια.
Από το exothema.com
Και όσο γι αυτό το "...ο λαός επικροτεί τις μεταρρυθμίσεις", ασχολίαστον. Ίσως νομίζει ότι πρωθυπουργεύει σε άλλη χώρα.

Όπως όλοι οι πολιτικοί συσπειρώθηκαν πίσω από την ιδέα του κοινοβουλευτισμού και της δημοκρατίας μετά τα επεισόδια εις βάρος βουλευτών.

Μα δεν κινδυνεύει ο κοινοβουλευτισμός, οι βουλευτές κινδυνεύουν. Το έλλειμμα δημοκρατίας όμως, συνήθως προέρχεται από το κράτος και το παρακράτος, εκεί πρέπει να ερευνηθεί το θέμα, αλλά, πάει, πέρασε κι αυτό, την επόμενη φορά.

Ίσως γι αυτό έσπευσε (έσπευσε, τρόπος του λέγειν), να αναγγείλει ο Πρόεδρος της Βουλής περικοπές και στον τιτάνιο προϋπολογισμό της Βουλής, στα αυτοκίνητα και στις αποζημιώσεις ανά επιτροπή. Ακουγόταν αρκετά τον τελευταίο καιρό ότι με τη συμμετοχή στις επιτροπές οι βουλευτές είχαν ισοφαρίσει τα κοψίματα στις αποζημιώσεις τους και ίσως και κερδίσει και κάτι παραπάνω. Φήμες. 
Από το melissocosmos.gr

Η Εκκλησία όμως φυλά τη δική της περιουσία και θα την αξιοποιήσει για να κοινωνικό έργο. Κανένα αναπτυξιακό, τίποτα? 

Μπα, δε βαριέσαι. Καλοκαίρι έχουμε, να κάνουμε καμιά βουτιά και όταν γυρίσουμε στην πόλη μαζί θα έχουν έρθει και τα ραβασάκια της οικονομικής πολιτικής. Ο ταμπλάς ακολουθεί. Τα υπογλώσσια από δίπλα.

Από το jadielisicous.blogspot.com
Ο επερχόμενος καύσωνας άλλωστε, θα τα κάψει όλα, θα τα τσουρουφλίσει, τα μυαλά θα κλουβιάνουν από τη ζέστη και τα πόδια με το ζόρι θα σέρνουν το σώμα μέχρι το νερό. Του ντους ή της θάλασσας, όπως μπορεί ο καθένας. 

Καλό σαββατοκύριακο και θα ακολουθήσει ανάρτηση για τα βουνά τα οποία θα πάρω για να ξεφύγω. 

2 σχόλια:

  1. Απ' ό,τι κατάλαβα, η κατάσταση της σύνδεσής σου, θυμίζει την οικονομική μας κατάσταση. Βρίσκεται στα όρια της κατάρρευσης.
    Θα ήθελα όμως να σχολιάσω και το σημείο που λες πως πλέον δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς διαδίκτυο. Το ίδιο αισθάνομαι κι εγώ. Δεν ξέρω αν είναι εθισμός, πραγματική ανάγκη ή κάτι άλλο, πάντως δεν μπορώ να σκεφτώ τον εαυτό μου χωρίς διαδίκτυο και όχι τώρα που έχω το blog αλλά και παλιότερα.
    Ελπίζω να αργήσεις να φύγεις για τα βουνά. Είναι πολύ καλή η παρέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτή τη στιγμή έχω καλή σύνδεση χάρη σε προσωρινή παρέμβαση του υιού.
    Πάντως η παρομοίωση είναι ακριβέστατη Θωμά: ακριβώς σαν την οικονομική κατάρευση. Και θέλει ολόκληρο project για να διορθωθεί.
    Για την ακρίβεια μπορώ να ζήσω χωρίς διαδίκτυο αλλά η ζωή μου δεν θα είναι η ίδια. Χρησιμοποιώ το διαδίκτυο για να βρω τι θα μαγειρέψω, πού θα πάω, πώς θα πάω, να δω ειδήσεις, να επικοινωνήσω, να χαζέψω, να βρω πληροφορίες, να βρω στοιχεία για τη δουλειά μου, για τις υποχρεώσεις μου. Κοινώς μου διευκολύνει τη ζωή παρά πολύ, σε σημείο που ξέρω ότι χωρίς αυτό η επαγγελαμτική, κοινωβνική και ό,τι άλλο, ζωή μου θα ήταν χρονοβόρα και κουραστική. Ομως μπορώ να μένω μακριά κάποιο διάστημα, π.χ. των διακοπών ή της πολλής δουλειάς. Ομως ο ΗΥ και το διαδίκτυο σηματοδοτούν ένα νέο τρόπο ζωής στον οποίο έχω προσχωρήσει.
    Για τα βουνά φεύγω για long weekend αύριο και θα επιστρέψω αρχές της εβδομάδας, οπότε νέα ανάρτηση με φωτογραφίες και εντυπώσεις από την αγαπημένη μου Γκούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ασε κι εσύ ένα σχόλιο, μπορείς.